FOR BEDRIFT OG ANSATT

Stressfritt bilsalg med bedre pris

Vi samarbeider med små og store bedrifter.

Søk bedriftsavtale

Partners Logo

Raskt og enkelt

Profesjonell håndtering med minimal innsats fra deres side. Bruk bilen mens den annonseres. Spar tid og ressurser med vår raske annonsering og salg.

Skreddersydde bedriftsavtaler

Eksklusive fordeler ved salg av deres bilflåte og fordeler for deres ansatte.

Best pris

Oppnå høyere salgspris enn ved auksjoner, innbytte og forhandleroppkjøp.

Bekymringsfritt

Vi håndterer alt etter salget, inkludert oppfølging og reklamasjoner. Når bilen er solgt er vi ansvarlig for oppgjøret, du får pengene rett på konto.

Raskt, enkelt.

Raskt, enkelt.
1

Gratis verdivurdering

Få et prisestimat basert på dagens marked

2

Tilstandsrapport og annonsering

Du tar med bilen inn for en sjekk

3

Bruk bilen som vanlig

Vi forhandler og finner riktig kjøper

Solgt

Du mottar oppgjør, vi tar over ansvaret

Kontakt oss for bedriftsavtale

    • Hvordan starter jeg prosessen?

      Enkelt! Start med en gratis verdivurdering av bilen din, og få et tilbud i dag. Kontakt oss for å komme i gang.

    • Hvordan fungerer salgsoppdrag hos dere?

      Vi gjør salgsprosessen enkel for deg. Du bestiller en skreddersydd tilstandsrapport for din bil gjennom oss, bilen går inn for en kort sjekk, og deretter bruker du den som normalt mens vi finner kjøperen. Når bilen er solgt, får du oppgjøret rett på konto, og vi tar over reklamasjonsansvaret.

    • Tar dere salgsoppdrag på alle type biler?

      Vi tar kun salgsoppdrag for:

      • Fossile og hybridbiler som er inntil 12 år gamle og har maks 200 000 km kjørelengde.
      • Elbiler som har minimum 12 måneder og 15 000 km gjenværende batterigaranti.
    • Hvor leverer dere tjenesten?

      Vi tilbyr våre salgsoppdrag i Oslo, Kristiansand og Molde. Vi vokser stadig og planlegger å utvide til flere lokasjoner i nær fremtid – så følg med!

    • Kan jeg ordne tilstandsrapporten selv?

      Nei, tilstandsrapporten må bestilles gjennom oss. Våre samarbeidspartnere leverer skreddersydde rapporter som gir mer utfyllende data enn en vanlig tilstandsrapport. Dette sikrer at vi har alt vi trenger for å annonsere bilen din på en optimal måte og tiltrekke de rette kjøperne.

    • Kan jeg bruke bilen mens dere finner en kjøper?

      Ja! Etter sjekken kan du bruke bilen som normalt frem til vi har funnet en kjøper og handelen er fullført.

    • Hva koster det å bruke tjenesten deres?

      Du betaler for tilstandsrapporten, og prisen på rapporten vil variere avhengig av biltypen din. Kontakt oss for et tilbud. Vårt honorar er kr 15 730 når bilen er solgt. Dersom bilen ikke selges innen oppdragsperioden på 60 dager, betaler du kun et administrasjonsgebyr på kr 1 380 i stedet for salgshonoraret.

    • Hvordan fungerer visning og prøvekjøring?

      I mange tilfeller selges bilen uten at kjøperen har sett den fysisk, da interessentene har et solid grunnlag for vurdering basert på tilstandsrapporten og annonsen. Dersom en kjøper ønsker å prøvekjøre bilen før kjøp, stiller vi strenge kvalifikasjonskrav. Interessenten må være kjøpsklar, ha finansiering på plass og ha en tydelig plan om å kjøpe bilen dersom alt er som forventet. Hvis en kvalifisert interessent ønsker å se og prøvekjøre bilen før kjøpet, planlegger vi sammen med deg et tidspunkt som passer for at interessenten kan komme dit bilen befinner seg. Dette gjør det mulig for kjøperen å se bilen før kjøp, samtidig som vi tilrettelegger prosessen slik at du kan bruke bilen som normalt frem til den er solgt.

    • Hvor lang tid tar det å selge bilen?

      Oppdragsperioden er på 60 dager, men vi selger biler som er riktig priset i gjennomsnitt på 3 til 4 uker. Salgstiden vil i stor grad avhenge av din villighet til å tilpasse deg det markedet er villig til å betale. Vi gir alltid råd om hva vi mener er riktig annonseringspris, men til syvende og sist er det du som oppdragsgiver som bestemmer annonseringsprisen.

    • Hva skjer etter at bilen er solgt?

      Når bilen er solgt, håndterer vi alt papirarbeidet, inkludert kontrakter og omregistrering. Deretter overfører vi det resterende oppgjøret, etter fratrekk for vårt honorar, direkte til kontoen din. I tilfeller der det foreligger heftelser på kjøretøyet, vil oppgjøret først bli innbetalt for å dekke heftelsen. Eventuelt overskytende beløp overføres deretter til din konto.

    Besøk vårt hovedkontor på Aker Brygge

    Stranden 91 – 0250 Oslo, Norway
    Stranden 91 – 0250 Oslo, Norway